Una cançó

Buscant per internet informació sobre el llibre he trobat aquesta cançó, Digue’m que m’estimes (encara que sigui mentida) dels Pets, que està inclosa en els seus disc Bon dia, de l’any 1997. La lletra, que ha continuació adjuntaré, m’ha paregut molt semblant al diàleg en Johnny Guitar: també demana mentides.

Digue’m que m’estimes
encara que sigui un somni,
digue’m que em desitges
i et prometo que et creuré.

Digue’m que m’enyores
i que no et passen les hores,
digue’m que em somies
cada nit des de fa temps.

Saps que sé molt bé
que un altre t’omple la vida
i que no pot ser,
que no vols mirar al passat;
i ara que he tornat
no pretenc trobar-te sola,
tan sols tenir-te un cop més al costat.

Digue’m que m’estimes,
omple’m el cos de mentides
només et demano un dia
i demà ja hauré marxat.

Sols amb tu podria
suportar la melangia
i guarir-me la ferida
que m’ha quedat.

Digue’m que m’estimes
encara que no t’ho creguis,
digue’m que em desitges
i després me n’aniré.

Digue’m que m’enyores
i et sap greu quan te n’adones
diguem que em somies
enganya’m encara més.

Saps que marxaré
i no em tornaràs a veure,
aquest cop pot ser
l’últim que m’abraçaràs;
i en aquest instant
recordarem la nostre història,
aquell amor que amb el temps s’ha esborrat.

 

Digue\’m que m\’estimes

 

* És el millor video que he trobat amb aquesta cançò. A pesar de les imatges he preferit aquest en lloc d’un on han canviat la veu original per la d’un barrufet.

Published in: on 10 gener 2009 at 18:27 pm Comments (0)


Feu un comentari


¡IMPORTANTE! Responde a la pregunta: ¿Cuál es el valor de 7 3 ?